Budaya Ikutan

Kita lebih bangga apabila kita boleh ikut cara Mat Saleh (Barat) daripada kita ikut cara Nabi Muhammad S.A.W. ajar kepada kita (Sunnah)...Inilah tanda akhir zaman...Pekara kecil dan remeh yang kadang-kadang kita tak perasan atau suka ikut cara orang lain.... Pada hakikatnya kita telah lakukan sesuatu yang dilarang oleh Islam sebaliknya menyokong Yahudi dan Nasrani... 

Di sini saya cuba dedahkan suatu pekara yang saya dapat dari email .... Perbuatan ini mungkin sudah menjadi kebiasaan  ketika bergambar dan mungkin juga kita dan kawan-kawan pernah lakukan ... Tapi sebenarnya kita telah menyokong Yahudi dan Nasrani...



Horned God Represents the horned god of witchcraft. Pan or Cernunnos. Note the thumb under the fingers and given by the right hand. 






Horned Hand The sign of recognition between those in the Occult. When pointed at someone it is meant to place a curse. Note the thumb over the fingers and given by the left hand. 




Witch Sign or Moon Sign Used to salute the rising moon. Also used by surfers and football teams. This is the sign that the furor should be using to indicate the "Hook Um" horns, Not the 2 above.


  
Anton LaVey, leader and founder of theChurch of Satan. Above: Anton LaVey, founder of the Church of Satan and author ofThe Satanic Bible, displaying the "Horned Hand" (also called the "satanic salute" and Il Cornuto) with his left hand, on the back cover of The Satanic Bible.







A Satanic Ritual
Above: (Satanists making the "Satanic salute" to an altar displaying the Goat of Mendes or Baphomet, to acknowledge their allegiance to Satan, during a Satanic ritual.)






Above, from the Satanic Bible: The ‘Satanic Salute’, Horned Hand or The Mano Cornuto is a signal of allegiance between members of Satanism to their ‘horned god’, a sign of recognition and allegiance.





Keghairahan artis ketika bergambar ,kononnya macho kot....






Apa yang hebatnya simbul tangan macam tue...
Ayuh sama-sama kita hindari dan insafi.....Wallahuaalam








2 comments:

Ahmad Zulfadhli Zulkefli on 25 November 2009 pada 9:40 PG berkata...

bile dunia semakin menghampiri ke penghujungnya, semakin ramai umat islam especially muda mudi yang jauh dari islam dari segi akidah dan akhlaknya.. mereka terlalu taksub dengan budaya hedonisme iaitu budaya halus yang dibawa barat.. =)

Unknown on 4 Disember 2009 pada 10:29 PG berkata...

taksub sangat!sampai lupa hadis,barangsiapa yg mengikuti sesuatu kaum,maka dia akan dibangkitkan bersama kaum tersebut
dan juga hadis,barangsiapa yg menghidupkan sunnah-sunnahku di zaman kerosakan ummat,baginya pahala 100 kali mati syahid.

2 hadis yg memeri perbandingan yg jelas!

Related Posts with Thumbnails
 

من أنا

Foto saya
Putera tunggal dan kesayangan pasangan bahagia Zaharah binti Ya'akob & Allahyarham Ismail bin Othman (NIRWAN ANANDA)..

Tetamu

Dari M@t@ Ke H@ti Copyright © 2009 Not Magazine 4 Column is Designed by Ipietoon Sponsored by Dezigntuts